Administratie

Uw administratie in goede handen

Ondersteuning bij de administratie

Het verzorgen van de administratie en financiële boekhouding behoort tot de kern van onze dienstverlening. Voor zowel uw privé als zakelijke administratie staan onze specialisten voor u klaar. U ontvangt van ons heldere rapportages en overzichten. Van uw inkomsten en uitgaven. Van de opbouw en mutaties in uw vermogen. Van uw verzekeringsportefeuille.

We stellen uw jaarstukken samen en coördineren uw belastingaangifte. We verzorgen desgewenst uw betalingsverkeer. We onderhouden de contacten met uw bank en handelen de administratieve zaken voor u af zodat u daar geen omkijken naar heeft. Door middel van de rapportages heeft u op ieder gewenst moment inzicht in uw administratie en een helder en gedegen overzicht van uw vermogen. Wilt u rust, orde en comfort? Dat krijgt u met de administratieve en financiële diensten van Capital Support.

Voor privé en rechtspersonen

Onze administratieve dienstverlening zetten wij ook in voor vermogensfondsen en goede doelen. Cliënten kunnen op ons rekenen voor assistentie bij het oprichten van een (ANBI-) stichting en het opstellen van de strategie en het beleid. Wij zorgen er hierbij voor dat de stichting voldoen aan de eisen die gelden voor Algemeen Nut Beogende Instellingen (ANBI).

Hiernaast assisteren wij vermogensfondsen bij het naleven van de publicatieplicht die geldt voor ANBI-instellingen en de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG). Besturen van fondsen kunnen ook rekenen op uitgebreide bestuursondersteuning zodat besturen en vergaderen soepel en professioneel verloopt. Bovendien heeft Capital Support een uitgebreid secretariaat dat vermogensfondsen ondersteunt bij de aanvraagprocedures en donatie uitbetalingen verwerkt.  Voor administratieve ondersteuning zijn particulieren, ondernemingen én stichtingen bij ons aan het juiste adres.

MEER INFORMATIE?

Wilt u meer weten of heeft u vragen? Onze medewerkers staan u graag te woord.

070 711 23 00